Friday 22 April 2011

I can stand by Myself :)


Kadang2 diri ini dah tak diperlukan.. Aku pun dah tak perlukan kau untuk hidup aku lagi.. Walaupun pahit untuk aku lalui dugaan ini,aku akan cuba :) Be strong ain,You can do it :) Orang kata kalau kite sayang orang itu,kita kena lepaskan dia pergi mencari kebahagian yang dia inginkan.. Aku tumpang gembira bila dia akan bahagia.. Semoga Allah sentiasa lindungi dia :) Dah lama aku bertahan dan bersabar,sampai tahapnya aku tak mampu lagi :'( Kite berpisah pun cara baik kan.. Maaf dengan keputusan yang telah ain buat :'( ,ain lepaskan semuanya sebab ain tahu ain tak sempurna untuk abg.. Ain tak akan pernah lupa kenangan2 kite selama ini :'( kenangan itu akan kekal abadi sampai bila2..

Ingatan terakhir :'(
  • Jaga diri baik2
  • Sibuk bekerja tu jangan lupa makan
  • Jaga Kesihatan
  • Lepas nie dah takde org nak buatkan abg cucur,kenalah orang lain buatkan dah :'(
  • Jangan terlalu banyak fikir2 bila banyak masalah,relax ok :)
  • Semoga cita-cita abg tercapai.
Terima kasih segala2nya yang abg pernah korbankan untuk ain :).. Lepas ini mesti rindu nak makan masakan abg nasi goreng baby,asam pedas dengan puding..

4 comments: