Wednesday 27 April 2011

Rasa macam-macam

Pagi tadi aku ada presentation Photo.. Smua clasmate aku masing2 takut termasuklah aku.. Aku kalau bab-bab nak bercakap depan org ramai memang susah.. Taktahu kenapa?? Dah cuba taknak ada rasa macam2 tapi rasa takut,kaku,gementar smua tulah mesti datang pada diri aku.. Sebelum nama aku panggil utk presentation,macam2 idea dalam kepala otak nie nak bercakap kat depan tapi bila dah sampai depan semua kaku,jadi tunggang terbalik dibuatnya :( sgt kecewa.. Tadi dah cuba buat yang terbaik :) harap2 oklah..

Lepastu dalam tghari tadi clasmate aku cakap result dapat kolej dah keluar.. Aku sampai je bilik terus on laptop pastu check ada nama ke tak untuk dpat kolej.. Alhamdulillah,aku dapat duduk kolej next sem.. Rasa risau tu memang ada kalau2 tak dpat kolej,susah kot.. Rumah sewa dahlah susah nak cari lepastu jauh pulak tu nak ulang-alik.. Duit jangan katalah memang boroslah,duit ptptn memang xcukup.. Next sem dpat satu bilik dengan 2org Bff aku pastu seorg lagi budak AD tak kenal.. huhuhu Ingat dpatlah bilik untuk 3org tapi sebaliknya :( ermm xpelah janji aras bawah.. HIHIHI

No comments:

Post a Comment