Wednesday 10 August 2011

Time for stress!! jyeaah

banyaknya dugaan dalam bulan puasa nie :) hadoi doi pun sakit kepala stress memikirkan pasal assgment photo.. serius stress rasa nak nangis pun ada :'( semua keje nak minggu nie jugak mana nak kejar masa haisssh kelam kabut jadinya.. Aku kadang-kadang rasa give up pun ada tapi bila teringat dekat mak ayah tak jadi nak give up,kesian tenguk diaorg yang bersusah payah banyak buat itu ini untuk aku :') Sekarang nie masing dah settle kan assgment sendiri-sendiri,tak macam dulu FIGHT FOR THE TEAM sama-sama buat :) Wehhh korang aku perlukan korang kot untuk buat keje sama-sama :'( Dekat Sri Iskandar nie aku ada korang je kalau nak buat apa-apa lepastu korang jugak sedih,gelak ketawa,joke sama-sama.. Takpelah mungkin dah tiba masa untuk gerak secara sendiri2 kot,ermm takpelah redha jela apa berlaku.. Ok,now kena fokus pada assagment yang sangat2 banyak tu kena fikir mana nak cari pakcik makcik 50tahun ke atas,kucing lepastu dengan bas nya plus 5model :) cari dan terus mencari :)

Walau assagment banyak mengunung aku still senyum :) untuk sedapkan hati sendiri.. jyeaah chill ain :D
Rindu koranglah weh :'(

No comments:

Post a Comment